Jak rezerwować?

Aby dopasować ofertę do Państwa oczekiwań, a przede wszystkim skrócić proces przygotowania propozycji prosimy przemyśleć odpowiedzi dotyczące wyjazdu na pytania takie jak: liczba osób (data urodzenia), kierunek, termin, wcześniejsze podróże, standard hotelu, forma wyżywienia, charakter wyjazdu.

Wybór oferty
Zapraszamy do kontaktu, nasi doradcy służą swoją wiedzą i doświadczeniem. Można również posłużyć się wyszukiwarką ofert na stronie głównej. Znajdziecie tu Państwo ofertę wiodących touroperatorów dostępnych w Polsce.

Rezerwacja
Po wybraniu konkretnej oferty, rezerwacji można dokonać na różne sposoby:
- telefonicznie lub mailem kontaktując się bezpośrednio z naszym doradcą mailem lub telefonicznie.
- osobiście udając się do naszego biura w Koninie przy ul. 3 Maja 58.
Oferta zamieszczona na stronie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Dokumenty rezerwacji i płatność
Po potwierdzeniu dostępności miejsc i ostatecznej kalkulacji ceny wybranej oferty prześlemy Państwu drogą mailową dokumenty rezerwacji opcjonalnej. Po otrzymaniu dokumentów należy się z nimi zapoznać, sprawdzić poprawność czytelnie podpisać oraz dokonać wpłaty.
Możecie Państwo wybrać dla siebie najbardziej dogodny sposób płatności:
- dokonując przelewu na nasze konto
- płacąc gotówką w naszym biurze
W zależności od daty rozpoczęcia imprezy turystycznej płatności dokonuje się zaliczkowo lub w całości. Wysokość zaliczki jest uzależniona od konkretnego touroperatora i terminu wyjazdu. Oferty last minute zwykle płatne są w całości. Podpisaną umowę oraz potwierdzenie dokonania przelewu należy przesłać na nasz adres mail. Po otrzymaniu potwierdzenia płatności zmieniamy rezerwację na stałą.

Dokumenty i godziny wylotu
Po dokonaniu płatności otrzymujecie Państwo potwierdzenie rezerwacji. Na dzień przed przed odlotem otrzymacie Państwo wiadomość sms z potwierdzeniem godziny wylotu. W przypadku nie otrzymania od nas informacji, bardzo prosimy o kontakt z Państwa strony.

Koszty rezerwacji
Nasze biuro nie pobiera od klientów żadnych prowizji. Wszystkie koszty obsługi rezerwacji, wysyłki dokumentów itp. pozostają po naszej stronie. Tym samym klient kupujący ofertę turystyczną w naszym biurze płaci taką cenę jak u touroperatora w salonach firmowych czy na innych portalach internetowych.

Przydatne informacje

Polecamy stronę https://polakzagranica.msz.gov.pl/ z informacjami dotyczącymi miejsca docelowego Państwa wypoczynku.


Życzymy udanego wypoczynku, a po powrocie zapraszamy do biura na kawę, aby podzielić się wrażeniami z wyjazdu!

Formularz kontaktowy

Pozostało znaków:  1500